:::: کافه ترانه ::::

ترانه های بیجی

:::: کافه ترانه ::::

ترانه های بیجی

باران

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۷ ب.ظ

باران :


دارم حس می کنم رویات
می خواد گم شه تو بیداری
شاید هر جا شبیهِ من
تو هم این لَحظَه رو داری

تو هم شاید به فکرِ من
رو هم چشماتُ می زاری
تو هم دلتنگِ من می شی
مثِ من زار می باری

تماشا می کنی شاید
تو هم این لحظه بارونُ
به دست جاده ها دادی
نگاهِ سردِ مجنونُ

شاید از هر سر کوچه
که رد می شی دل آشوبی
تو هم دنبالِ من هستی
تو هم مثلِ خودم خوبی

تو شاید مثل من هر شب
دلِ دریا رو کم داری
گل عشق ُ توی سینه
تو هم بی وقفه می کاری

شاید از فکرِ من دوری
شاید بی روح و مغروری
همش از دستِ من میری
*« خیالی نیست.مجبوری »
* آیدا رضوانی

  • ۹۲/۰۴/۳۰
  • مجتبی حکاک زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی