:::: کافه ترانه ::::

ترانه های بیجی

:::: کافه ترانه ::::

ترانه های بیجی

فدای چشم روشنت

پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۳۷ ق.ظ

فدای چشم روشنت :


اشکامُ پنهون می کنم
غصه رو زندون می کنم
دردامُ درمون می کنم
...
بازم تو یارم نمی شی


شعرامُ ارزون می کنم
لیلی و مجنون می کنم
گریه رو خندون می کنم
...
بازم تو یارم نمی شی


فکر زمستون می کنم
چاره ی بارون می کنم
سختا رو آسون می کنم
...
بازم تو یارم نمی شی


واست رابندون می کنم
آینه و شمدون می کنم
خوبا رو مهمون می کنم
...
بازم تو یارم نمی شی


دلا رو ویرون می کنم
گریه هامُ خون می کنم
اشکامُ بارون می کنم
...
بازم تو یارم نمی شی


چشمارو افسون می کنم
به انتظار دیدنت
بازم تو یارم نمی شی ..؟
فدای چشم روشنت

  • ۹۲/۰۴/۲۷
  • مجتبی حکاک زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی