:::: کافه ترانه ::::

ترانه های بیجی

:::: کافه ترانه ::::

ترانه های بیجی

مجنونِ بی لیلی

پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۳۸ ق.ظ

مجنونِ بی لیلی :


تو آغوشم بمون شاید
تو این رویا بمیرم من
توی دنیای بعد از این
دو دستاتُ بگیرم من

بمون شاید که این رویا
نَشه بیدارِ این دنیا
تمام آرزوم اینه
بمیرم توی این رویا

گذشته از سرم آب و
شدم مجنونِ بی لیلی
هنوزم مستِ چشماتم
تو هم این عشقُ بی میلی

تو آغوشم بمون یارم
نکن یک لحظه بیدارم
من از این حس بیداری
از این کابوس بی زارم

دیگه آغوشِ این ساحل
به دریای دلم دوره
از این جا تا حضورِ تو
شکستِ عشقُ مجبوره

نگو هم بغض من لالا
دیگه خوابم نمی گیره
دیگه چشمای معصومم
چرا جز غم نمى بینه

چه دلتنگم از این دوری
از این احساسِ مجبوری
چه دلگیرم که می بینم
به دل این سازشِ زوری

شکسته بغض من حالا
سَرِ مغرورِ من بالا
دیگه ماهی نمی تابه
به جَزر و مدّ این دریا

 

  • ۹۲/۰۴/۲۷
  • مجتبی حکاک زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی