:::: کافه ترانه ::::

ترانه های بیجی

:::: کافه ترانه ::::

ترانه های بیجی

ooVoo

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۳ ب.ظ

ooVoo



Exclamation یه توضیح کوچولو : ( البته دوستان از من وارد ترن )
ooVoo نام محصولی برای ارتباطات صوتی و تصویری در بستر اینترنت است.
قاب سیاه همون مانیتور یا ال سی دی میباشد .Exclamation





گریه نکن پیش چشام
من دیگه طاقت ندارم
با قطره های اشک تو
این جا دارم کم میارم

از توو همین قاب سیاه
دس روی موهات میکشم
بی تو توو این کنج اطاق
نزدیکه دیوونه بشم

کاشکی با هم خیال کنیم
پنجره بازه رو به ما
میشه که رد بشیم از این
غربت و این فاصله ها

میشه تو آغوش خودم
یکم نوازشت کنم
چهره به چهره رو به رو
دوباره عاشقت کنم

دستاتو محکم بگیرم
به التماس بودنت
مشاممو پر بکنم
از عطر خوب پیرنت

یواش توی گوش شما
بگم چقد دوست دارم
بگم شبای بی کسی
وجودتو کم میارم

سر روی شونت بزارم
گریه هامو رها کنم
واسه همیشه داشتنت
از ته دل دعا کنم

دس بکشی روی سرم
خستگیامو در کنی
دلتنگیای دنیامو
یک شبه در به در کنی

یک کمی آروم بگیرم
با بوسه بازی لبات
پر از ترانه شم از این
برقِ نگاهِ توو شبات (صدا و لحن خنده هات)
.......

آخ که نمیدونم حالا
نگات کنم با چشم باز
یا توی رویای خودم
با تو بشم خاطره ساز

حیف که دوباره صبح شد و
صدای این پرنده ها
بهم میگن بیدار شو از
میون خواب قصه ها

تو با من و کنار من
خیلی کمن فاصله ها
فقط نمیشه رد بشم
از توو همین قاب سیا

  • ۹۲/۰۴/۳۰
  • مجتبی حکاک زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی